Min vecka på instagram

Ett uppehåll igen så här kommer två veckor. Varav den ena mestadels spenderades i sängen med feber.
Och så åkte jag till Göteborg, blev feberfri och huvudvärkfri äntligen, så kom första snön till Stockholm.
Fick upp den underbara "HOLD ME" från Smäm på väggen, fixade lite hos prinsessan (jo, man får skriva på spegeln här hemma), bakade egna energy bars. (Success! De blev hur bra som helst! Är ni sugna på recept?)
Fikade på Finefood Kärlek & Mat (åk dit är mitt råd) och köpte gott te. Fikade lite också såklart. En njutning. Ren njutning. Och äntligen, äntligen fixade jag utväxten. Slutligen så har jag fixat bilderna från bröllopet i Örebro. Snart kommer de upp i bloggen.
 
Och när vi ändå pratar mobilbilder/mobil. Ni kommer väl ihåg att av alla mobilfodral "my pouch" som ni beställer i oktober så går 20 kronor till Rosa Bandet. Passa på. 2 dagar kvar.
Foton - Mobilbilder | instagram, iphone 5, min vecka på instagram, mobil | |
#1 - - Cocobycatrin.blogg.se:

Underbara bilder !,

#2 - - Malin:

Vilka fina instagram-foton!!

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#3 - - Marie:

Ohh skönt att du verkar vara pigg nu då, samt fina bilder. Ohh en sådan där har jag ju tänkt beställa, men vi har så mycket utgifter nu att jag får skjuta fram det

kramar

#4 - - Linn:

Ja! Gärna recept på energy bars. Experimenterar lite själv med nyttigt gott, så det vore kul att se vad du kokat ihop.

#5 - - Clara Ringqvist:

Testa jeansen, de är helt underbara!

Svar: Ska kanske bege mig på shopping då :)
Katarina Ratcliffe

#6 - - Molly Bergström:

Önskar dig en fortsatt fin tisdagskväll :)
Kraaam :D

#7 - - Åsa:

Underbara Instagram, underbara bilder

Svar: Underbara Åsa - tack!
Katarina Ratcliffe

#8 - - Karro:

Förutom sjukdom, ser det ut att ha varit två härliga veckor.
Kram

#9 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

vilka härliga bilder! Såklart vi vill ha receptet :D

Svar: Kul! Jag ska slänga ihop något recept inom snar framtid :)
Katarina Ratcliffe

#10 - - Karin FitnessochHälsa:

Vill gärna ha recept på dina energybars. De såg goda ut!

Svar: Nu är recept uppe på bloggen ;)
Katarina Ratcliffe

Upp