Ska du gifta dig?

Cattis & Adrians bröllop kan jag titta på om och om igen. Och leka med nya redigeringar. 
Här har jag gjort bildena kalla, (det var kallt den dagen, väldigt kallt) tagit bort massa färg, lagt på brus samt lagt på ett "scratchigt lager" (bland annat). 
Så här ser bilderna inte ut då jag levererar till kund, men jag kan ju inte låta bli att leka lite ibland.
 
Jag kommer att höja priserna så jag ligger mer i linje med SFFs rekommendationer nästa år, så om du eller någon annan ska gifta sig, passa på att boka mig nu. Jag kör fortfarande intro-priser och det gäller för alla bokningar gjorda detta år.
Det finns fortfarande lediga datum, även om bröllopen börjar rulla in. Och hur otroligt underbart, härligt, fantastiskt det än är att plåta bröllop, men jag tänker inte jobba varje helg hela sommaren, så hör efter nu, då jag fortfarande är relativt flexibel.
Här är en länk till min hemsida och portfolio om du vill kika på fler bröllop.
Foton - Bröllop | Bröllop, Katarina Ratcliffe Photo & Design, bröllopsfotograf, fotograf, gifta sig | |
#1 - - Jasmine:

Underbara bilder! Jag gillar verkligen redigeringen på dessa. De förstärker motiven.

Lycka till med jobbet. :)

Kramar

Svar: Vilken fin kommentar! Tack <3
Katarina Ratcliffe

#2 - - Marie:

Vackra kort

#3 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Det var körtelbuk, jag har skrivit om det i bloggen. Själv hade jag aldrig hört tlas om det innan. Tack för omtanken, han är mycket bättre nu!

Svar: Ja, det är märkligt! Min son låg också inne över natten och så var smärtan helt plötsligt borta. Såg också det på ultraljud. Han är ju 21 nu och har inte känt av något mer på 9 år ;)
Kram
Katarina Ratcliffe

#4 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Jag har fyra tatueringar nu. En på vardera axel och två på höger underarm :-)

Svar: Snyggt!
Katarina Ratcliffe

#5 - - Matilda Holmqvist:

Har precis som du höjt mina priser för att dels inte fota bröllop varje helg samt att ha mer tid till de bröllop man redan har.. :) Körde också på intro-priser förut, men nä, det var tvungna att gå upp till sist! :) Lycka till!

#6 - - Suz:

Vackert!

#7 - - Elina Meuller Photography:

sv: Ja visst är hon sagolikt vacker! :)

#8 - - Josefin -My Happy Days-:

Fina bilder och härlig redigering, vackert jobbat!

Svar: Kram och tack <3
Katarina Ratcliffe

#9 - - rebecca :

Om ja hade gift mig idag hade ja utan tvekan anlitat dig...=)
kraaam

Svar: Fina du, vad söt du är! <3
Katarina Ratcliffe

#10 - - Queen of Kammebornia:

Vilka härliga bilder du tar! Och visst är det roligt att leka :)

Svar: Tusen tack!! <3
Katarina Ratcliffe

Upp