Herre på Täppan

I soffan får man vara som sagt var. Det innebär tyvärr över alla rena kläder också. Om man nu har sagt att soffan är ok alltså. (Ja, det har vi) För han gillar att gosa in sig i allt som innebär tyg...
 
Idag blir det en spännande dag. Om allt vill sig så har jag äntligen en snabbare dator. 
Pass-fix inför kommande USA resa ska ordnas. Storhandlas ska hinnas med. 
Så mycket som möjligt innan helgen och kommande vecka då jag kommer att gå lite på halvfart. 
 
Hoppas fredags-feelingen har kommit. Och advent-feelingen, för snart är det ju faktiskt första advent. Och nu ska ni få höra på något väldigt konstigt - för detta kommer från mig; det är faktiskt ok med snö. Framför allt nu då jag måste vara ute med hunden. Ljusare, till och med varmare och mindre blask att torka av honom. Alltså, jag tycker att det är lite mysigt (herrejösses, skriver jag verligen detta?...)
 
Happy Friday!
Vardag och annat | |
#1 - - Katarina:

Ja, visst blir man glad av snö, så länge det inte snöar överdrivet mycket :) Ha en fin helg, kram!

Svar: Ja, om man nu måste ut med hunden så är det helt ok. Jag skulle dock föredra att slippa vintern och istället åka till den ibland. Just nu njuter jag dock. Faktiskt... (Ja, har jag slagit mig?)Kram
Katarina Ratcliffe

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Tack, ja läkarna trodde det var blindtarmen så de gjorde ultraljud och då hittade de körtlarna istället

#3 - - Anna:

I knew it! Att du skulle bli omvänd angående snö nu när du skaffat hund alltså! :) Från koooolmörkt alla andra tider än mellan kl. 9-15 så ser man faktiskt nåt när man e ute med hundarna när det e snö, got to love it! :) O ifall hunden blir jätteglad när den ser att det snöat o börjar busa omkring i snön så blir det ju bara ännu roligare med snöpromenader. :)

Sötaste sitt-ställningen på fotot btw, så tröttis-valp!!

Puss på er!

Svar: Puss min finaste vän!! <3
Katarina Ratcliffe

#4 - - Åsa:

Härligt. Härlig fredag önskar jag er.

Svar: Kram Åsa!
Katarina Ratcliffe

#5 - - Angus:

Sötnöt! Su Ellen bäddar hej villt med allt just nu, tom skor, hon tror att hon ska ha valpar... Det ska hon inte...

Svar: Men åh! Lilla gumman <3
Katarina Ratcliffe

#6 - - Johanna:

vilken härlig bild! och fin vovve! vad är det för ras? :)
sv: ja hon är världens finaste :)

Svar: Tack fina du! Det är en Parson Russell Terrier.
Katarina Ratcliffe

#7 - - Fitness-Patro:

klart vovven ska få vara i soffan! :) hihi!

vad roligt med USA! vart till USA, när? jag vill också ut och resa!

Svar: Vi ska till Florida. Svärfar bor där ;)
Katarina Ratcliffe

#8 - - Shaman:

Jag håller med ang snön. Äntligen kommer det lite seriösare mängder hit imorgon och jag längtar. Det blir som du säger så mycket ljusare och mysigare, och det hör till julen på nåt sätt. För att inte prata om all skidåkning som blir möjlig då!

Alltså, jag är egentligen kattmänniska men jag gillar hundar också...den där valpen är sååå sött att jag nästan förvandlas till hundmänniska...

Svar: Haha, ja, en del katter är ju så söta att jag nästan blir kattmänniska. ;)
Katarina Ratcliffe

#9 - - Karoline:

WHAT? Tycker du det bara för det är fredag eller var det bara en engångs grej? ;O)

Svar: Ja herregud! Jag måste ha slagit mig! Du får skaffa hund hahaha...
Katarina Ratcliffe

#10 - - Marie:

Tssi du ser det är ok med snö ;). Samt sicken snygg herre på täppan =D

Svar: Haha, bara för att man MÅSTE ut i mörkret ;)
Katarina Ratcliffe

#11 - - Lillian:

Slagit i huvudet på det senaste?? :-)
Så är det med vovvar. Har en som ligger bredvid mig i soffan och softar på de nya kuddarna! :-)

Svar: Ja, precis! Måste ha slagit mig hårt! Nu älskar jag ju inte snö, men ok då, det är ju trevligare än gegga och kallt regn. Bäst är dock sol och möjligen sommarregn. Mmmm <3
Katarina Ratcliffe

#12 - - Amanda:

Haha, han/hon (?) är ju verkligen såå fin. Känner igen det där med att sätta sig lite överallt på väldigt tokiga ställen :D

#13 - - Anna madeinjapan.nu:

Vilken gobit ni har <3

#14 - - CJ:

Åh han är så söt! Pure love!

Svar: Han är underbar! Tack <3
Katarina Ratcliffe

#15 - - Marie:

Ha, ha. Härligt att höra dig erkänna att det faktiskt är härligt med lite snö ; ) Men vem kan föredra regn och snorblåst före sol och vit kristallig snö : )

Svar: Ja, ok då! Men jag föredrar sommar haha ;)
Katarina Ratcliffe

#16 - - Marie:

Hi, hi : D

Upp