I kväll var det party på T.G.I Fridays

Ja ni förstår, jag har sålt min kamera. Blev en grymt snabb affär. Nya kameran är på ingång, men fram tills dess får jag leka med min iPhone. 
Och naturligtvis blev det en stående film. Inte helt ok, men jag bjuder på det. För nog blir man glad av att se i alla fall.
Glad blir man också av att se världens längsta restaurangkvitto.
 
Roligt var det att släpa runt jätteballonger (med betoning på jätte) i stora sopsäckar på stan. För att sedan promenera hem med dessa jätteballonger som dessutom ynglade av sig. För grabbarna skulle festa. Ja, det var ju inte därför ballongerna ynglade av sig, men jag antar att de skämts tillräckligt i kväll...
 
Bli inte förvånade om det dyker upp bilder på min man och ett gäng ballonger på okända sidor. För vi blev objekt för diverse kameror och turister. Rätt kul faktiskt.
 
Nu lite instagrambilder från kvällen. Ni som följer mig där redan får väl blunda.
 
Vardag och annat | Ballonger, Fridays, Kvitto, födelsedag | |
#1 - - Linn:

Ingen ballongdans på stan, hoppas jag, som lockade fram kamerorna... ;-)

Svar: Haha, nej tyvärr inte :)
Katarina Ratcliffe

#2 - - Katarina:

Vilken party alltså :) Kram

Svar: Ja, det var lite drag. Vi gamlingar gick hem tidigt. Man orkar inte med sånt liv längre ;) Kram
Katarina Ratcliffe

#3 - - Maria Orre:

Vilket härlig födelsedags firande. :) Efter jag tittade på filmen så fastnade jag i Josefine klipp. Härliga unge. <3 Många skratt, det bästa var ju när du frågade om hon var frisk inför resan. hahahaha.
ha en härlig fredag! Kram

Svar: Superhärligt var det! Men som sagt, skönt att gå hem i tid ;) Åh, kul att du kikade på klippen. Det är så roligt att se gamla filmer. Nu fick jag också titta på dessa igen. Kram
Katarina Ratcliffe

#4 - - dianasdrömmar:

Härligt med party :) kram Diana

Svar: Det är härligt med party! Härligt att mamma får vara med också ;) Kram
Katarina Ratcliffe

#5 - - Sessan:

Nej verkligen inte, fåglar är något jag tycker med & mer om att fota & ska öva mer på.

#6 - - Lillian:

Vilka stora killar, grattis till dem!
Vad spännande med en ny kamera, vad blir det denna gången?

Svar: Åh jag blev ju övertalad i kamerabutiken. Hade ett långt prat med killarna där om modeller. 700 eller 800 (nikon), men det blir en 800 och känns helt overkligt! Just nu har jag inget. Abstinens! Men oj vad kul det ska bli sen.
Jag längtar som ett litet barn...

Och tack för grattis :)
Katarina Ratcliffe

Upp