Häringe Slott

Magi. Magi. Magi.
 
Som alltid då jag har varit på Häringe Slott. Det låg mycket bra till då vi planerade vårt bröllop. Eller, för rättvisans skull kanske jag måste erkänna att det var jag för jag hade visst inte berättat för mannen. Eller så hade han glömt.
Det är i alla fall idylliskt. Maten supergod (slowfood och närproducerat) och omgivningarna amazing. Helt klart värt ett besök om ni nu inte har varit här tidigare.
Vi spenderade en del tid inomhus också. För vi hittade bland annat en skattkista med prinsesskläder. Här försvinner tiden lätt iväg. I alla fall om man har en liten prinsessa som har hittat sin rätta miljö.
 
Åk dit!
Vardag och annat | Födelsedag, Häringe slott, Sommar | |
#1 - - Linn:

Härliga bilder! Det måste vara... åtminstone sex år sedan jag var där. Det är dags igen!

Svar: Åh, men då är det dags igen :) Jag tror faktiskt att det var 5 år sedan jag var där. Helt klart värt ett återbesök!
Katarina Ratcliffe

#2 - - Lillian:

Verkar vara ett himla trevligt ställe! :-)

Svar: Ja, helt fantastiskt!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Maria Orre:

VACKERT VACKERT VACKERT och alldeles magiskt. Dit får vi besöka nästa gång vi är på tur. :)

Svar: Det måste ni göra! Så bra för barn och så gott! Man kan sova över också ;)
Katarina Ratcliffe

#4 - - Shaman:

Fantastiska bilder! Som vanligt :D
Vilket sammanträffande att du nämner slow food. Jag läser just Slow food nation. Inte jätteförtjust i själva boken hittills men jag gillar budskapet.

Svar: Vad spännande! Jag har inte läst boken, men slow food gillar jag.
Katarina Ratcliffe

#5 - - Malin:

Men åh så fint!! Älskar älskar ÄLSKAR fotot på de tre änderna, så himla gulligt <3

Svar: Åh, vad gullig du är!!
Katarina Ratcliffe

#6 - - Louise :

Fantastiska bilder! Älskar dem allihop :)

Svar: Tack fina! Vilken fin komplimang!
Katarina Ratcliffe

#7 - - Sanna:

Vilka miljöer! Jag gillar framför allt schackspelet.

Svar: Men åh vad kul att du föll för det! Det är så mycket vackert där!
Katarina Ratcliffe

#8 - - ☆ m a l i n .:

Oh vad fint! Hoppas jag kommer kunna gifta mig på ett slott en dag ッ

Svar: Härligt! Ja, det är lite en dröm! Hoppas du får göra det ;)
Katarina Ratcliffe

#9 - - Eleonore:

Häringe slott är ju otroligt fint! Speciellt på sommaren, var på julmarknad för några år sedan innan snön kom och oj så grått och trist där var till skillnad från dessa grönskande bilder :D

Svar: Åh, men om det nu är mycket snö måste det vara underbart! Vilket bra tips. Fast nu gillar jag ju sommaren såklart ;)
Katarina Ratcliffe

#10 - - Åsa:

Vilka Magiskt fina bilder du tagit på Häringe, jag superduper gillar. Duktigt.

Svar: TUSEN tack Åsa!!
Katarina Ratcliffe

#11 - - Åsa:

Väldigt duktig Fotograf.

Svar: Men vad gullig du är! Tack :)
Katarina Ratcliffe

Upp