På tal om bröllop


Jag ska äntligen leverera bilderna från detta bröllop. Sitter och redigerar klart och blev bara tvungen att visa upp två av favoriterna. Det är en läskig skillnad på kameran dock. Nästan så jag skäms då jag ser mina gamla bilder. Tänk vad härligt det är med en "riktig" kamera!
 
Nu ska vi fira kvällen lång, jag och mannen. Ha en härlig eftermiddag/kväll!
 
Foton - Bröllop | |
#1 - - Karro:

Jätte fina.
Vad har du för kamera nu?
Kram

Svar: Tack gulliga du! En Nikon D800. Total kärlek!
Katarina Ratcliffe

#2 - - Victoria:

Vilka härliga bilder, massa glädje.

Svar: Åh tack :)
Katarina Ratcliffe

#3 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Åh vad fina!!
Grattis till firandet :-)

Svar: Tack Madde! <3
Katarina Ratcliffe

#4 - - Ulrika - Fotograf u.norman:

Härliga bilder :)

Det låter också som en trevlig lördag :) Själv ska jag träna imorgon, eftersom helgen är så full av annat.

Svar: Men det låter som en spännande fotografering. Jag jobbar ju som sagt med träning också, så jag kan inte avstå :S Lycka till!
Katarina Ratcliffe

#5 - - jenny:

men wow vilka underbara bilder!!

Svar: Tusen tack Jenny!
Katarina Ratcliffe

#6 - - Marie:

Ohh så härliga romantiska bröllopsbilder

Svar: Tack fina du!
Katarina Ratcliffe

#7 - - Becka [fotoblogg]:

Så underbara bilder!
sv: Åh du är så fin, tack så hemskt mycket vännen! ♥

Svar: Tack snälla!
Katarina Ratcliffe

#8 - - Petra:

Tack kära du för din värmande kommentar.

Fina bilder

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#9 - - Malin:

Den andra bilden är underbar, men kan tänka mig att du märker skillnad på fotona. Det är mer skärpa nu!

Svar: Ja hjälp! Skärpan, ljuset, kontrasterna, djupet. Allt! Den nya kameran är helt galet bra! Inget brus i bilderna i uppförstoring. Helt underbart!
Katarina Ratcliffe

#10 - - None None:

Naw så gulligt!

Svar: Tack <3
Katarina Ratcliffe

#11 - - Jessica Högberg:

Ha ha, vilka härliga bilder!!
Hade du problem med din samsung eller gillade du den bara inte??

Svar: Både och. Jag hade problem med den. Touchen funkade inte helt och jag blev galen på menyerna. Ingen logik.
Katarina Ratcliffe

#12 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

underbara bilder, älskar färgerna! :D

Oh nice! Ska kolla in den mer! Annars funderar jag på Wordpress ;)

Svar: Tack :)Wordpress är ju det folk använder, men jag har inte orkat lära mig ;)
Katarina Ratcliffe

#13 - - Maria Orre:

Hoppas ni hade en härlig kväll tillsammans. Fina bilder på paret och även era foton <3

Svar: Kram och tack :) Och tack snälla för det fina tackkortet!
Katarina Ratcliffe

#14 - - Eleonore:

Så fina bilder, älskar den nedre där mannen håller barnet upp och ner :D

Ja då är det ju lättare att undvika gluten om man inte äter det så ofta även om man saknar vissa saker. Men en annan som haft lever på pasta och bröd blir det svårt ;)

Svar: Tack :)Ja, jag förstår det. Senaste åren har jag tagit bort pasta och bröd för att min mage krånglar. Nu kan jag äntligen äta det igen - fast glutenfritt. Så härligt :)
Katarina Ratcliffe

#15 - - Clara Ringqvist:

Så jättefina bilder!

Svar: Tack snälla!
Katarina Ratcliffe

Upp